Przy wymianie przedniego simeringu dyfra zdobądź kompletną specyfikacje części do kupienia, jest tego pare pozycji plus tuleja....
Przedni simering to dosc poważna robota, zrobiona źle może zakończyć w bólu życie dyfra
ŚWIERZO KUPIONE M3 E46 - CO WARTO WIEDZIEĆ PROBLEM ?
Re: ŚWIERZO KUPIONE M3 E46 - CO WARTO WIEDZIEĆ PROBLEM ?
OT
Panowie moderatorzy - w tytule wątku jest błąd ortograficzny.
EOT
Panowie moderatorzy - w tytule wątku jest błąd ortograficzny.
EOT
Re: ŚWIERZO KUPIONE M3 E46 - CO WARTO WIEDZIEĆ PROBLEM ?
Dziwne bo jak kiedyś brałem od Ciebie taki most do e39 M5 to z tego co pamiętam jak rozmawialiśmy o nim zrozumiałem że jest spięty na 40%. Pisząc o tych spięciach nie miałem na myśli mieszać ludziom w głowach a jedynie napisałem to o czym kiedyś wyczytałem w prospekcie BMW że były takie możliwości ich "zacieśniania", ale mniejsza o to.Bombel pisze:W m5 e39 też jest spięty na 25%.Mickey pisze:A myślałem że tak jak w e39 m5 jest spięty na 40%. W "starych" (bez urazy dla posiadaczy) modelach BMW np. E30 lub E34 można było "dokupić" sobie szperę przy komponowaniu auta ale właśnie tylko 25% , szpera 40% była tylko dla aut serii ///M. A tu proszę w e46 jest właśnie 25%.
Każda seryjna szpera do początku XXI wieku była spięta na 25%, nie licząc części do sportu, niezależnie czy to M3 czy 320i.
Mickey nie mieszaj ludziom w głowach jak nie masz pojęcia o czym piszesz.
Ostatnio zmieniony sob gru 11, 2010 01:32 przez Mickey, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: ŚWIERZO KUPIONE M3 E46 - CO WARTO WIEDZIEĆ PROBLEM ?
W specyfikacji technicznej BMWBombel pisze:Skąd Wy czytacie te rewelacje?
W M3 e46 most jest spięty na 25% i nic się w nim nie zacieśnia mocniej, lub mniej.

Odsyłam do tematu:
viewtopic.php?t=55&postdays=0&postorder=asc&start=0
W skrócie wszystkie eMki do M5 e39 włącznie mają szpery 25%, a wszystkie od M3 e46 włącznie mają szpery adaptacyjne.
Tutaj jest fajne porównanie:
http://www.youtube.com/watch?v=CIH0V8pg8jk